Awal kalam...

Posted by m_herzali m_haled

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah dengan izin-Nya dapat saya memperbaharui blog saya yang dah sekian lama tidak dijengah... Faktor kekangan masa dan beban tugas menyebabkan saya tidak berkesempatan untuk mengemaskini blog.

Tujuan utama saya menghidupkan blog ini adalah untuk berkongsi cerita, pengalaman dan sedikit sebanyak ilmu bersama rakan-rakan. Memandangkan kepesatan teknologi kini telah menjadi kegilaan majoriti masyarakat, alangkah molek kiranya diperbanyakkan lagi penulisan-penulisan ilmiah dan bermanfaat yang mampu mengajak manusia kepada kema'rufan. Mudah-mudahan usaha yang tidak seberapa ini akan dipermudahkan-Nya dan memberikan banyak kebaikan kepada diri saya dan rakan-rakan...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Ruangan Forum